yaww !! tengs a lot coz lalu lalang kat blog nih.. enjoy k.. klau x suka blog saya sila g tau terus terang ! jgn ckp2 blakang! hate that ! owh yeah.. lg satu.. nak tau ape2 juz tnya sue ok.. jgn segan2.. muach ! chiow !

14 April 2011

"eeeee!!! tak SENONOH !!! "

hahahaha...
meh aku story 2 benda yg x senonoh
org slalu buad...

1. korek idong

hahahahha... bnda nih normal...
hahahha...
meh nk story skit..
satu hari tuh.. 
ikot bpak aku amek kakak aku..
aku ada lam keta..
time traffic light merah..
tgh syok2 sing lagu..
ada keta benti sblah..
aku pon usha ja drver tuh..
hahahahha... skali tgk dia tgh 
layan punya korek.. mcm nk terlena..
hahahahahha... aku pon jerit..
"eeeee!!! x senonoh!!! "
hahahha... so, moral of the story..
jgn lah egt korang dlm keta tuh..
x de spa yg usha..
nk korek hidung tuh.. tgk dlu knan kiri korang..
2. kentut !

hahahahha.. yang nih mmg slalu..
kentut nih trbahagi kepada 3..
first...
kentut kuat tapi x berbau...
yg nih mcm bapak aku..
aku tgh syok2 tgk tv..
dia bleh mai dpan aku..
then parking bontot btol2 dpan muka aku..
brlagak mcm nk cri bnda jatuh ats lntai.,..
tiba2.. "prottttttttt"
caitt... dia kentot.. hampeh....
byk kali dah kena mcm nih..
huihh.. sborr je lah..
len kli klau korang nk kentot tuh..
gtau awal2... = ="

second....
kentut slow.. tpi bau telorrrr!!!
hahahha..
yg nih byk story...
hahahhaha.. hampeh btol..
slalu jadi bla dlm keta lah..
suma dok syok2 msg...
tiba2.. ada perfume free..
aremmm...
dah la aircond..
suma kalut bukak tngkap..
hahahhaha...
org yg melepskn bom tuh..
x dpt dknl pasti..
sbb semua dlm keta tuh adalah suspek utama..
story lain.. x bleh cita.. 
kang ada yg mngamuk terjun laut tluk segadas..
so.. korang klau kentut korang jenis yg nih..
pegi lah tmpat yg x dak org...
lepaslah sepuas2 hati korang..



last skali..
kentut kuad then bau x pyah egt arh...
hahahha.. yg nih 
aku x bleh nk ulas apa2..
>.<
the end ! hahaha ^ ^