yaww !! tengs a lot coz lalu lalang kat blog nih.. enjoy k.. klau x suka blog saya sila g tau terus terang ! jgn ckp2 blakang! hate that ! owh yeah.. lg satu.. nak tau ape2 juz tnya sue ok.. jgn segan2.. muach ! chiow !

19 June 2011

hmm.. terok nye rasa



hahaha.. salam ^^ lama gila aku x post kan..so busy.. sbb holiday dah habes.
seminggu yana ngan ikin x de..sunyi je aku dlm kelas..nak bising2 pon xde mood..
so..lyan je novel.. 7 hari mencintaiku:h: novel nih gila best...
ok.. lari dr tajuk entry plak.. huhuhu...aku rsa down sgt first sebab..

result aku.. yg sungguh2 la terok.. second sebab kwn2 aku x de..
aku x de satu A pon.. hadoii..nak ckp aku x stdy..aku stdy la jgk en..
hmm.. mlas laa nak ckp ape2...yang penting next exam aku nak buad betol2..
mintak2 cita2 aku selama nih trcapai..aku nak tgk mak ngan abah serta family aku..
bangga dgn aku.. klau bleh aku nk kerja smpai jd kaya..
bleh bg duit kat family aku..
chaiyok !!!

hmm.. down klau kwn yg slalu ada dgn kita
tiba2 x de... sedih x pyah ckp..tp aku hepi diaorg trpilih
sbgai kwn aku harus skong ape pon diaorg buad..
aku dlm msa seminggu nih dok sorang2 je..
mmg lah kwn2 lain ada.. tp x sama..duduk dalam kelaz pon senyap..
nak rehat smpai kn x mkn .. minum jaa..hadoii.. bila korang nak balik..
hari sukan pon hampa x dak.. aku nih mcm patung je msok kawad..
mnang pon mcm x de rsa pape..
hmm.. i miss both of you



nih lah novel tuh ^^
best sgt2..:h: