yaww !! tengs a lot coz lalu lalang kat blog nih.. enjoy k.. klau x suka blog saya sila g tau terus terang ! jgn ckp2 blakang! hate that ! owh yeah.. lg satu.. nak tau ape2 juz tnya sue ok.. jgn segan2.. muach ! chiow !

01 July 2011

1 murid 1 sukan 1 malaysia ! !



penad?? tak pon !! keh3.. dah la bgun kul 5 stgh..
then siap2.. trus gerak .. hamboii... rmai gila org...
time tgh tggu yana ngan shikin smpai..
aku nmpk van tv3.. walaweiii..
hahahaha.. nak masok tv !! wekk !!
smpai ja pdang.. suma snap2 pic.. hareyy.. kelam btoi..
wakakakka.. tgk mieyra comey...
(dia suh aku letak jgk nma dia dlm post nih.. besa la kelam skit)
pastu da nak start lari.. keh3..
lalu depan camera buad syok.. bye2 byk kali.. senyum x pyah tnya ar..
tmbah2 shikin.. lesung pipit dia tuh makin dalam aku tgk td..
wakakakaka.. jalan2... jauh la jgk en..
pastu trnampak adam ngan ijat..
adam kata.. " buadd taktoooooooo arr"
hahahaha.. trus kn lgi perjalanan...
dok "Ariyakaaaaritaaa" pastu shikin kata tuh adie !!
wakakakaka.. jmpa la adie ngan fahmi...
depa duk wat loqlaq apa tah..
smpai je kat penamat.. kami tggu dak2 tman tasik..
tiba2 nampak si amer.. pastu dpt roti ngan air free ^^
jln2 lg.. jmpa aina.. ^^ keh3.. rindu laaa...
jln lg nmpk izat.. keh3.. tgh date tuh..
p amek mkanan n mkn jap.. then gerak p tgk sorak..
nmpk akmal plak ^^ snap pic sat kasi hilang rindu..
sorak habeh kami pon blah g lepak A.rahman..
bru je duduk aku trperasan abg eddy kat meja sblah..
arr.. lantak le.. dah order air suma.. meja sblah kami tuh bsing2 skit..
shikin ckp.. tuh eddy.. hah sudah !
aku usha sat nmpk eddy ngan nuar..
wakakakka.. dok x nak jmpa.. last2 prasaan jgk..
then kami kasi habes air.. bayaq n balik ^^


1 murid 1 sukan 1 malaysia.. mmg bgus..
sbb aku jmpa kwn2 aku..
suka gila..
mcm buad reunion utk dak2 kem negeri rituh jee..

suma ada.. kecuali dak2.. tngku menteri,tman panglima ngan bj..

cayaaaaa lah ^^