yaww !! tengs a lot coz lalu lalang kat blog nih.. enjoy k.. klau x suka blog saya sila g tau terus terang ! jgn ckp2 blakang! hate that ! owh yeah.. lg satu.. nak tau ape2 juz tnya sue ok.. jgn segan2.. muach ! chiow !

06 July 2011

h + a + t + e = you !



bleh tak aku nak hg brambus dari hidup dia , aku ngan family aku? !!!
hg egt hg tu baek sgt ka wei??
prangai serupa setan boroi hg tau x !!!
depan org len hg bleh arh nk tnjuk alim + baek hg..
depan aku hg jgn buad muka suci hg tuh la wei..
meluat plus jijik dowh aku tgk !!
muka sememeh !!! tuihhhh !!!
aku benci hg gila gila !!!!!!!!!!!!!
jgn harap hg nk dpt dia la wei..
smpai bila2 pon aku akn bangkang bodoh !!!
hg jgn dok taboq jnji2 hangit hg tuh kat dia..
aku kenal lah mcm mna prangai bangkai hg tuh !!!
mcm mna lah family aku bleh prcya kat hg kan..
aku berdoa sgt2 supaya Allah bleh tnjukkn prangai sbnar hg kat depa semua !
smpai ke tua pon hg x insaf2 lg...
terokkk arh perangai hg nih..
aku malu betoi sbb penah kenai ngan hg !!!